2008. június 5., csütörtök

Izzada orcám...

Már február vége óta papolok arról, hogy hol a nyár, hát tessék: mindenki vizsgálja meg a hónalját és egyből kiderül, TÉNYLEG itt van! Újra üdvözölhetjük a lábgombát, a borotvát és a gyantát na meg hónaljszagot lábszaggal karöltve. (hogy a képzavart tetézzem)

A június az egyik kedvenc hónapom. Egyszerűen imádom, mondjuk ekkor is születtem, pont a napfordulón, tele vagyok energy-vel, jól lebarnulok és a születésnapomon a kedvenc tortámat falom majd kétpofára (két kedvenc, az egyiket már csak néhány helyen ismerik, ez a "legyező torta" a másik meg a marcipán torta. Olyan édes hogy bele lehet fulladni, ezért nem sokan esznek belőle, ami az én malmomra hajtja a vizet :) A nagyapám cukrász volt, talán innen van az édesség és a sütés utáni vágy.

A lebarnulást már teljesítettem: úgy leégett a hátam mint a disznó. Nem lehet hozzáérni, piros pacsit simán lehet rajta játszani. Reni volt az első, aki a munkahelyre érkezvén először a hátamra csapott-de legalább túlestem rajta :)
Eper-szedéskor égett le, na de annyi epret még életemben nem ettem! Leszedtem vagy 2 kilót és betömtem a felét, jól megporcukroztam, tejszínhabot rá, majd 3 óra múlva újra találkoztunk a wc-ben egymással. De jó volt.

Always look on the bright side of life.

Nincsenek megjegyzések: